Revista "Click pentru femei"
Website: http://www.clickpentrufemei.ro
Revista inscrisa in categoria Femei in judetul Bucuresti
Descriere:
Click pentru femei - revista pentru femei
Ultimele stiri din revista Click pentru femei de azi - Revista Click pentru femei online
Singurătatea grăbeşte procesul de îmbătrânire
Singurătatea este bună câteodată, însă nu pe o perioadă îndelungată, subliniază cercetătorii. Persoanele care suferă din cauza faptului că sunt singure îmbătrânesc mai repede, potrivit unui studiu recent.
Cum să rezolvi conflictele, în funcţie de zodie
Fără să vrei, ajungi să te cerţi şi să-i spui vorbe care dor tocmai celui la care ţii mai mult? N-ar fi rău să afli care sunt sensibilităţile partenerului tău de cuplu pentru a evita certurile cât mai mult posibil.
Ceaiul de rozmarin te scapă de durerile de cap
Nu trebuie să dai buzna la dulăpiorul cu medicamente pentru a trata o banală durere de cap. Remediile pe bază de plante au efecte vizibile și de durată, motiv pentru care merită să le încerci, înainte de a lua pastile.
Donna Summer, regina muzicii disco, a murit
Cântăreața americană de disco Donna Summer a decedat la vârsta de 63 de ani, din cauza unei tumori maligne la plămâni.
Renovează-ţi baia cu Click! pentru femei şi Baumix!
Câştigătorii concursului Baumix: marele premiu şi câștigătorul maşinii de spălat Indesit, săptămâna 5 de concurs, vor fi publicaţi în ediţia din 25 mai a revistei Click! pentru femei.
Relaxează-ţi picioarele după ce ai purtat tocuri!
Ai tot primit sfaturi în ceea ce priveşte tocurile pe care le porţi? Unii ţi-au spus să renunţi definitiv la ele, iar tu mai scazi din când în când din centimetri, pentru ceva mai mult confort. Fără rezultat, nu? Încearcă şi următoarele:
A apărut «Click! pentru femei», Nr. 20!
Descoperă în noul număr Click! pentru femei, de astăzi la chioşcuri, beneficiile pentru sănătate ale plantelor biblice. Ce poţi trata cu isop, scorţişoară, măslin, smochin şi viţă-de-vie.
Cafeaua poate prelungi speranța de viață
Adulţii care beau cel puţin trei ceşti de cafea pe zi au un risc cu 10% mai mic de a muri, în comparaţie cu persoanele care nu beau cafea, potrivit unui studiu realizat de National Cancer Institute din Statele Unite.
La ce te ajută duşurile reci?
Dacă eşti adepta duşurilor calde sau chiar mai fierbinţi, află că şi duşurile reci au partea lor de importanţă, atunci când vine vorba de a te menţine sănătoasă şi în formă. Uite:
Clubul Click! pentru femei la a treia ediţie
A trecut o lună şi jumătate de când a avut loc ultima ediţie a Clubului Click! pentru femei, ediţie în care şase cititoare au câştigat un program de slăbit SuperSilueta de la Zenyth.